天意計畫

我現在正沉浸在無上天意計畫的喜悅中,它包括了健康、富裕、快樂和完美的自我展現。

現在的你需要哪篇文章?

2017年11月4日 星期六

釋放的祈禱文

我內在的基督,現在把我從過去,現在所有人、事、物的怨恨及依戀中釋放出來。我與真實的人們及真正的富裕展現我的真實地位。

 

Christ in me now frees me from all resentment or attachment toward or from people, place, or things of the past or present. I manifest my true place with the true people and with the true prosperity now.

沒有留言:

張貼留言